Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Adamska Ilona
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(1)
Sukces
(1)
Gatunek
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Część 2.
Czym dla współczesnej kobiety jest poczucie spełnienia? Dla wielu z nas to błyskotliwa kariera i odniesienie sukcesu na polu zawodowym. Inne panie wskażą raczej na udany związek i szczęśliwe życie rodzinne. Spróbujmy jednak połączyć obie te sfery. Czy w dzisiejszym, zabieganym świecie osiągnięcie harmonii jest w ogóle możliwe? Moja najnowsza książka “W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko” dowodzi, że tak! Kluczem do osiągnięcia tego stanu jest jednak szeroko pojmowana niezależność. Dlaczego właśnie ta cecha? Dzięki niej bez wahania głosimy swoje poglądy, realizujemy zamierzone cele, stawiamy czoło nowym wyzwaniom, budujemy silny i trwały związek, który przetrwa niejedną burzę. Niezależność daje zatem siłę, która pozwala realizować się na wielu polach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Znakomitym przykładem ilustrującym tę tezę są rozmowy z nieprzeciętnymi kobietami, które zaprosiłam do współpracy przy Imperium Kobiet, a które zaprezentowałam raz jeszcze na łamach niniejszej książki (wśród nich m.in. Beata Tyszkiewicz, Ania Wyszkoni czy Monika Zamachowska). Ich zwierzenia i przemyślenia są niczym drogowskaz w dzisiejszym świecie pełnym chaosu informacyjnego. Nie mniej ważną częścią mojej kolejnej książki są porady i opinie ekspertów: coachów, trenerów biznesu, psychologów. Wśród nich takie nazwiska jak Konrad Gaca, Alex Barszczewski, Ania Urbańska, Kasia Malinowska czy Piotr Cieszewski. Duża różnorodność poruszanych tematów sprawia, że „W realu i w sieci” to najbardziej wszechstronna sesja coachingowa, jaką bez wielkich nakładów finansowych może sobie zafundować każda z nas. Ogromnym źródłem wiedzy będzie dla Was także ta część książki, która pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące światem mediów i biznesu oraz wskazuje na cechy, które prowadzą do wzmocnienia poczucia własnej wartości i zwiększenia niezależności na wielu polach. Książka „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko” to imponująca dawka inspiracji i wskazówek, dzięki którym biznesowy wizerunek każdej z nas może być bardziej przekonujący, a życie osobiste – bardziej satysfakcjonujące. O tym, w jaki sposób wykorzystasz tę wiedzę, decydujesz jednak Ty, droga Czytelniczko. Życzę owocnej lektury!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej